Mina vänner - Emma Lind Nabb



Namn: Emma Lind Nabb
Adress: ---
Telefon: ---
Födelsedag: 19 Januari År: 94
Födelseord: 1994
Hårfärg: blond Ögonfärg: grön
Syskon: Gustav, Jonas, Nicklas
Mina intressen: Simma (vill rida)
Det roligaste skolämnet: Matte
Idrottsgren jag är intresserad av: gymnastik, höjdhopp och skidor
De bästa böckerna jag läst: alla Kitty böcker
Person jag beundrar: Vet ej
Den bästa popgrupp jag vet: Kelly Clarksson och Avril Lavigne
Den bästa låt jag hört: Kelly Clarkssons och Avrils låtar
Djur jag tycker om: Katt, hund, hare, kanin, häst och mkt mer
Mitt favorit-teve-program: Förhäxad
Den godaste mat jag vet: Tacos
Jag gillar bäst: När alla är vänner
Jag avskyr mest: bråk och Mia (ha..ha..)
Min högsta önskan: vet ej
Vad jag helst vill bli: florist el. frisör

En blandning av min och Zaras "mina vänner" böcker sen när vi var mindre.. Undrar hur vi tänkte dedär med födelseorten.. Hmm.. Aja, Kul att kolla tillbaka på hur man tyckte då.. ;)
Kan ju säga att skidor, inte under några omständigheter, stämmer in på mig! Det är nog det värsta jag vet faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Moa

DU ÄR SNYGG!



Haha, fan vad pinsamt, typ mer än hälften hade jag också! + Att jag har en likadan bok :W

2010-02-13 @ 17:50:15
URL: http://fotoavmoamelinder.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, jag ska fan anmäla dig till nått typ av modellprogram i framtiden, va så säker <3

2010-02-14 @ 00:37:31
URL: http://fotoavmoamelinder.blogg.se/
Postat av: YASMINE .

Hejsan, det var Moa som gav mig bloggadressen till den här bloggen och är behov av en design vääääärkligen snarast som möjligt för han knappt bloggat på 3 månader för jag hatar min tråkiga färgade design och självklart tar jag er både som gör gratis och är kunniga men hör av er tack ! :) <33

2010-02-14 @ 09:19:36
URL: http://yasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0