Eftersom...

... Att Emma varken verkar vara intresserad eller har ork till att blogga så kan ju jag göra det åt henne! För jag vet att många älskar hennes blogg. Tragiskt att hon inte bloggar då tycker jag.. menmen, finns inte så mycket att göra. Jag har några saker att berätta innan jag ger mig av till mig egen blogg så har jag några saker jag vill säga. Den första saken är att Emma tycker att jag är väldigt attraktiv. Hon tycker också att jag är jävligt smart, het, snygg, sexig och ja, allt positivt man kan tänka sig egentligen. Det är ganska awesome B-) Det är just därför som jag är här nu... För att säga detsamma, Emma.

Det var allt för mig, vi hores och slynes, biatcheeez. Ps. Knulla lugnt inatt. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0